Cigna Healthcare, de gezondheidsvoordelenafdeling van The Cigna Group, en maaltijdboxbedrijf HelloFresh zijn een exclusieve samenwerking aangegaan om tot wel 12 miljoen Cigna Healthcare-klanten via hun werkgevers toegang te geven tot de voordelen van HelloFresh. Dit omvat onder andere kortingen op maaltijdbox-abonnementen en eenmalige bezorging van maaltijdboxen zonder abonnement. Daarnaast zetten de twee bedrijven zich samen in voor HelloFresh’s Meals with Meaning-programma, dat gratis maaltijdboxen verstrekt aan mensen in voedselonzekere gemeenschappen.

Volgens Heather Dlugolenski, commercieel strategieofficier bij Cigna Healthcare, begrijpen bedrijfsleiders dat gezonde werknemers zorgen voor een gezond bedrijf. Door toegang te bieden tot betaalbare en gezonde maaltijden kunnen werkgevers een sterker personeelsbestand opbouwen. “We zijn trots om samen te werken met HelloFresh om de gezondheid en vitaliteit van de Amerikaanse beroepsbevolking te ondersteunen en een verschil te maken in gemeenschappen in nood.”

Werkgevers die klant zijn bij Cigna Healthcare kunnen kiezen uit een assortiment HelloFresh-producten, zonder minimale aankoopvereiste. Werknemers kunnen vervolgens een keuze maken uit de beschikbare opties, die onder andere e-giftcards, kortingsabonnementen voor maaltijdboxen en eenmalige bezorging van maaltijdboxen aan de deur kunnen bevatten. Elke HelloFresh bezorging bevat verse, voorgeportionneerde ingrediënten en stapsgewijze instructies om gezonde maaltijden te bereiden.

Adam Kalikow, Senior Vice President en Managing Director van HelloFresh U.S., is enthousiast over de samenwerking met Cigna Healthcare om verse en gezonde HelloFresh maaltijdboxen beschikbaar te stellen als zorgvoordeel. “Deze samenwerking benadrukt de belangrijke rol die koken thuis speelt bij het ondersteunen van de algehele gezondheid en welzijn van consumenten. Samen met Cigna Healthcare maken we HelloFresh maaltijdboxen nog toegankelijker terwijl we gezamenlijk voedselonzekerheid in onze lokale gemeenschappen bestrijden.”

Recent onderzoek van The Cigna Group toont aan dat één op de drie Amerikaanse werknemers in de afgelopen drie maanden te maken heeft gehad met voedselonzekerheid. Daarnaast heeft het CDC ontdekt dat zes op de tien Amerikanen minstens één chronische ziekte hebben, vaak verergerd door ongezonde voeding. Het belang van dergelijke initiatieven wordt daarmee benadrukt.

HelloFresh, gevestigd in Berlijn, opereert in 18 internationale markten en staat op nummer 46 in The PG 100, de lijst van Progressive Grocer met de top retailers van voedsel en consumptiegoederen in Noord-Amerika. Het bedrijf heeft kantoren in New York, Chicago en Boulder, Colo. Met de samenwerking tussen Cigna Healthcare en HelloFresh hopen ze niet alleen gezonde maaltijden toegankelijker te maken voor werknemers, maar ook bij te dragen aan het verbeteren van voedselzekerheid in lokale gemeenschappen.

Veelgestelde vragen (FAQ)

1. Wat is de exclusieve samenwerking tussen Cigna Healthcare en HelloFresh?

Cigna Healthcare, de gezondheidsvoordelenafdeling van The Cigna Group, en maaltijdboxbedrijf HelloFresh zijn een exclusieve samenwerking aangegaan om tot wel 12 miljoen Cigna Healthcare-klanten via hun werkgevers toegang te geven tot de voordelen van HelloFresh. Deze samenwerking omvat onder andere kortingen op maaltijdbox-abonnementen en eenmalige bezorging van maaltijdboxen zonder abonnement. Daarnaast ondersteunen ze samen het Meals with Meaning-programma van HelloFresh, dat gratis maaltijdboxen verstrekt aan mensen in voedselonzekere gemeenschappen.

2. Wat is het doel van de samenwerking?

Het doel van de samenwerking is om werkgevers betaalbare en gezonde maaltijden aan te bieden, waardoor ze een sterker personeelsbestand kunnen opbouwen. Daarnaast willen ze een verschil maken in gemeenschappen in nood door gratis maaltijdboxen te verstrekken aan mensen die voedselonzekerheid ervaren.

3. Welke producten kunnen gekozen worden?

Werkgevers die klant zijn bij Cigna Healthcare kunnen kiezen uit een assortiment HelloFresh-producten, zonder minimale aankoopvereiste. Werknemers kunnen vervolgens een keuze maken uit de beschikbare opties, die onder andere e-giftcards, kortingsabonnementen voor maaltijdboxen en eenmalige bezorging van maaltijdboxen aan de deur kunnen bevatten.

4. Waarom is deze samenwerking belangrijk?

Recent onderzoek van The Cigna Group toont aan dat één op de drie Amerikaanse werknemers in de afgelopen drie maanden te maken heeft gehad met voedselonzekerheid. Daarnaast heeft het CDC ontdekt dat zes op de tien Amerikanen minstens één chronische ziekte hebben, vaak verergerd door ongezonde voeding. Deze samenwerking speelt een belangrijke rol in het verbeteren van voedselzekerheid en het bevorderen van gezonde voeding.

5. Wat is HelloFresh?

HelloFresh is een maaltijdboxbedrijf dat verse en gezonde maaltijden levert via bezorging aan huis. Ze opereren in 18 internationale markten en worden erkend als een van de top retailers van voedsel en consumptiegoederen in Noord-Amerika.

Voor meer informatie kun je naar de officiële website van HelloFresh gaan: HelloFresh

Voor meer informatie over de gezondheidsvoordelen van Cigna Healthcare kun je naar hun officiële website gaan: Cigna Healthcare.